Hlavní nabídka:
Princip připojení jednotlivých komunikátorů
na Call Centrum v případě využití bezdrátového (GSM) přenosu. Komunikátory NLLW obsahují sériové číslo ID, aby bylo možné lokalizovat výtahovou kabinu v případě připojení komunikátorů na pobočkovou ústřednu. Nouzová (emergency) a servisní volání jsou přijímány pomocí GSM brány a potřebné údaje o hovoru předává do evidenčního počítače BlackBox připojený na USB. Nouzová volání jsou předány na telefonní přístroj asistenta dispečinku, který vyřizuje hovory s osobami v kabině výtahu. Chybové SMS jsou do Call Centra přenášeny pomocí GSM modemu, který je připojen rozhraním RS232 (lze připojit i na USB pomocí redukce RS232-USB).
Práce v počítačové síti
Všechny stanice (PC terminal) včetně serveru mají jednu společnou databázi a jeden společný soubor programu Alphalift v celé síti. Tyto dva soubory (databáze a Alphalift.exe se nesmí kopírovat na stanice. Princip práce, je, že na jednotlivých stanicích se spouští program ze serveru pomocí zástupce např. na ploše a všechna data v celém systému CallCentra jsou sdílena a jsou společná. Při sestavě většího Call Centra (více počítačů v síti) se doporučuje využít na serveru aplikace Microsoft SQL server.
Instalace CallCentra